Társasjátékos kampány a víruspánik ellen – játékos összefogásra bátorít a vlogger házaspár

A társasjátékos időtöltést népszerűsítő Mit Játsszunk? Vlog szerda este a Facebookon indította el friss kampányát, melynek célja, hogy a víruspánik helyett a pozitív, higgadt gondolkodásra hívja fel a figyelmet, és az otthonmaradásban is játékra motiválja az embereket.

„Úgy érezzük, hogy ezekben a napokban a nyomasztó híreken túl a lelkünknek és az elménknek nagy szüksége lesz jókedvre, lazításra, minőségi szórakozásra és kikapcsolódásra is.”

 Készíts fényképet

a társasjátékos alkalmakról, csinálj jó humorú, hangulatos, vidám társasjátékos szelfit magadról, a játékaidról, a játszó társaságról, és töltsd fel a Facebook oldaladra vagy az Instagramra a #pánikhelyettjátszom hashteggel!

“Egy pozitív hangvételű TÁRSASJÁTÉKOS KIHÍVÁST indítunk útnak a közösségi médián keresztül, melynek a terjesztésével/megosztásával, és a részvételetekkel Ti is támogathatjátok azt, hogy a pánik helyett nyugodt higgadtságot, mélabú helyett szórakozást, unalom helyett játékokat csempészhessünk minél több ember életébe.”

A linket a a kampányhoz itt találod >>>


A járvány alatt a riasztó hírek, és elővigyázatosság miatt sokan maradnak otthon, ezért a Mit Játsszunk? Vlog játékos kampányának célja, hogy a négy fal közti időt töltsék az emberek társasjátékozással.

„Fordítsuk pozitív oldalára a jelenlegi eseményeket és játsszunk minél többet, a feltöltött képek segítségével pedig csináljunk ehhez kedvet másoknak is, hogy később ne csak szomorkodva emlékezzünk erre az időszakra az életünkből!”

Mára a mai fiatal 25-50 fős korosztály, fiatal felnőttek és családosok körében magasan az egyik legnépszerűbb hobbivá vált a társasjátékozás, Győri Zoltán és Réka társasjátékos vlogja pedig 2017 óta az egyik leghitelesebb és népszerűbb itthoni tematikus Youtube csatornának számít.
Győri Zoltán társasjátékszerzőként is ismert, SPICY c. sikeres parti játéka idén tavasszal egyszerre jelent meg magyar, angol és német nyelven világszerte.

A vlogger házaspár számos jótékony kezdeményezésben vett már részt, jelenlegi kampányukkal pedig játékos összefogásra bátorítanak, mely megmutathatja, hogy az otthon töltött közös, családi idő a járvány idején is lehet hasznos, értékes, játékos, mély, gondolkodós, örömteli!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük