Rózsaszín Dorko Ultralight cipő vásárlásával támogathatod a NANE Egyesület munkáját

“Neked könnyű lehet!” szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, mellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják.

Két oldalról is megfogva az üzenetet egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi a szlogen.

Sokan gondoltuk már másokról, hogy „nekik könnyű lehet”! Főleg nőkről egyszerű ezt kijelenti minden különösebb ismertség nélkül.

A Dorko csapata hisz abban, hogy a nők sikerei nagyon sok esetben
komoly kitartás, gondos tervezés, befektetett munka és energia eredménye.

Az idei Nő Erő Jövő kampányukkal egyrészt ennek tudatosítására hívják fel a figyelmet, másrészt pedig a Dorko számára kezdetektől fontos hazai kezdeményezést is segítik.

A NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) célkitűzéseit évek óta szívügyünkön viselik,
ezért március 8. és április 8. között minden rózsaszín Dorko Ultralight cipő
eladásával az ő munkájukat támogatják.
(www.dorko.hu)

A kampányhoz szívesen csatlakozott többek között Kollányi Zsuzsi, Szabó Doris, Szabó Dóra, Nagy Anna, Rákóczi Reni és Buda Gabi is.

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Hogyan öltözködjünk a home office-ban?

A vagány anyuka vagány márkát hozott létre – interjú Verhoczki Dórival, a Babies on Board alapitójával

Visszafogni magad, amikor bánt valami és nem hisztériázni, amikor fáj, – ilyen a tökéletes nő – Coco Chanel, a divatdiktátor

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük