Nem is gondolnánk, de előfordul, hogy apróságokon múlhat saját magunk és mások jövője. Ez lehet akár egy olyan pici dolog is, mint egy kitűző a ruhánkon, amelyet megpillantva eszébe jut valakinek, hogy idén még nem volt emlőrák szűrésen.
Lehetséges, hogy éppen ez a momentum lesz az, ami miatt másnap bejelentkezik a vizsgálatra és a korai felismerésnek köszönhetően megmenekül az élete. Sosem lehet tudni, ezért ne becsüljük alá az apró szimbólumok erejét! Az AVON már hosszú évek óta az emlőrák elleni küzdelem elhivatott támogatója és figyelemfelhívó kampányokkal ösztönöz minden nőt a rendszeres szűrővizsgálatokon való részvételre és önvizsgálatra.
A vállalat ezen globális elköteleződésének legújabb #watchmewearit kampányában megjelenő Remény Szalagja Kitűzőivel is a figyelemfelhívást és a tájékoztatást tűzte ki céljául, ráadásul minden eladott bross után pénzbeli támogatást is biztosít az emlőrák elleni küzdelemre.
Az emlőrák a magyar nők körében leggyakrabban előforduló daganatos megbetegedés. Hazánkban minden tizedik nő érintetté válik élete során a betegségben, ezért elengedhetetlen, hogy minden nő tisztában legyen azzal, hogyan kerülhető el az emlőrák tragikus kimenetele. Ha szükséges, beutalóval bárki ingyenesen részt vehet emlőrák szűrésen, a 45-65 éves korosztály tagjai pedig kétévente automatikusan kapnak behívót mammográfiai szűrővizsgálatra.
A szűréseken való részvétellel és a havi rendszerességgel végzett emlőönvizsgálattal nagymértékben csökkenthetjük a rosszindulatú emlődaganat súlyos következményeit, hiszen az időben felismert betegség nagy eséllyel gyógyítható. Ezért fontos a nők figyelmének felhívása és tájékoztatása arról, hogy odafigyeléssel akár saját és mások életét is megmenthetik.
Az AVON legújabb #watchmewearit kampányában megjelenő Remény Szalagja kitűzőkkel kifejezhetjük véleményünket és elköteleződésünket a jó ügy mellett, így ösztönözve társainkat, hogy beszéljenek az emlőrákról és rendszeresen járjanak szűrővizsgálatokra. A brossok megvásárlásával akár életeket is menthetünk, egyrészt a figyelemfelhívás révén, másrészt pedig azáltal, hogy a vállalat minden eladott kitűző teljes bevételét az emlőrák elleni küzdelemre fordítja, különböző egészségügyi intézmények és alapítványok támogatásán keresztül.
„Az AVON évtizedek óta szívügyeként tekint ennek a leginkább nőket veszélyeztető betegségnek a megfékezésére, így elkötelezetten dolgozunk azért, hogy minden nő tisztában legyen az egészségügyi szűréseken való részvétel és az emlőönvizsgálat fontosságával. Az AVON támogatásából világszerte több mint 20 millió nő vett részt mellrákszűrésen, és az elmúlt évek során 180 millió nőt értünk el felvilágosító munkánkkal, köszönhetően egyedülálló Tanácsadói közösségünknek. Elsődleges feladatunknak tekintjük a nők figyelmének felhívását és edukálását, melynek új eszközeként szolgálnak Remény Szalagja Kitűzőink is. A mellrák elleni küzdelmet szimbolizáló, a remény szalagját ábrázoló brossokkal a világ minden tájáró, bárki csatlakozhat hozzánk ebben a nemes küzdelemben” – nyilatkozta Kósa Anita az AVON Magyarország szóvivője.
Nem kell szuperhősnek lennünk ahhoz, hogy életeket menthessünk! Ha csak egyetlen nő figyelmét fel tudjuk hívni a mellrákkal kapcsolatos fontos információkra, akkor nagy eséllyel megmentettünk egy életet!
Az Avon Remény Szalagja kitűzőkről ezen a linken tájékozódhatunk.