Ezek a nyaralás kulcselemei a szállodai törzsvendégek szerint

A vízparti vagy medence melletti pihenés, a finom ételek, a személyzet kedvessége, a wellness és a kényelmes ágy határozzák meg leginkább a visszatérő vendégek számára a szállodai nyaralás élményét.

Az idén 50 éves Danubius Hotels több mint 1600 hazai törzsvendégét kérdezte meg arról, mit mérlegelnek a szállás kiválasztásakor.

A törzsvendégek többsége (61%) számára a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek az őket érdeklő látványosságok és programok.

A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82%), városnézéssel (61%), kirándulással (55%) és tóparti pihenéssel (53%) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80%), a wellness (80%), valamint a masszázs (36%) és a szauna (34%) a legvonzóbb programok a kikapcsolódáshoz.

A gyakori takarítás (81%) és a medencék állandó fertőtlenítése (74%) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás.

A megkérdezettek több mint fele (51%) idén ugyanannyi időt nyaral, mint az elmúlt években. A válaszadók többsége elsősorban az ár (61%), a szolgáltatások (50%), a törzsvendég-kedvezmények (41%), az étterem minősége (39%) és az elhelyezkedés (37%) miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát.

A visszatérő vendégek számára egy hotelben a vízpart vagy medence melletti pihenés (81%), a különleges, finom ételek (70%) a szállodai a wellness és a masszázs (49%), valamint a kényelmes ágy (48%) jelentik azokat az élményeket, amik leginkább meghatározzák a nyaralásukat.

Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is.

„Szállodáinkkal 50 éve ott vagyunk, ahol az élet zajlik. Ez időszak alatt több mint 30 millió vendégéjszakát töltöttek nálunk. Több tízezer ügyfelünk vált visszatérő vendéggé, akiknek kiemelten fontos a hoteleink ideális elhelyezkedése. Megtartásukhoz folyamatosan figyeljük az elvárásaikat, hogy ahhoz igazíthassuk szolgáltatásainkat. Bízunk benne, hogy a következő évtizedekben is folyamatos növelni tudjuk törzsvendégeink számát” – mondta Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales és marketing igazgatója.

A felmérésről:
A Danubius Hotels online felmérést végzett 1606 magyarországi törzsvendég megkérdezésével 2022. június 3-7. között. A felmérés során a törzsvendégek preferenciáit kérdezte meg a szállodai nyaralással kapcsolatban.

(kezdőkép: Unsplash)

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.