A Disney bemutatja az „Ideje együtt lenni” c. varázslatos hangulatú karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

“Az ajándék” egy szívhez szóló történet az összetartozásról. A középpontban a korábbi részekben megismert és megszeretett családdal, melynek tagjai ezúttal a karácsonyra és egy kisbaba érkezésére készülnek.

A Disney bemutatta új, varázslatos hangulatú karácsonyi reklámfilmjét. “Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.

A reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” c. trilógiája harmadik, befejező része. Az alkotás 2022. november 2-től elérhető a Disney digitális platformjain, valamint televíziós csatornáin Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia 46 országában.

Ideje együtt lenni!”- A trilógia

A Disney első karácsonyi reklámfilmje 2020-ban került a nagyközönség elé. A „Lola” c. alkotásban a rajongók megismerkedhettek Nicole-lal és nagymamájával, Lolával. Meghatva figyelhették, amint a kislány és idős rokona kapcsolata egyre bensőségesebbé válik a generációról generációra hagyományozódó ünnepi tradícióknak köszönhetően.

A tavalyi folytatás, „Az új apa” az immár felnőtt Nicole története volt – valamint a gyermekeié, Maxé és Elláé. A történet középpontjában egy különleges mesekönyv állt, mely a közös családi olvasás varázslatába és meghitt pillanataiba engedett bepillantást.

A 2020-as és a 2021-es reklámfilm egyaránt 184 millió feletti megtekintést ért el világviszonylatban.

Idén a család egy újabb ünnepi időszakra készül – valamint egy kisbaba megható, a nézőkből erős érzelmeket kiváltó érkezésére!

“Az ajándék” egy gyönyörű mese a testvérek közötti kapcsolatról a második gyermek, Ella szemén keresztül.

A történet egyik fő motívuma egy imádott, sötétben foszforeszkáló Mickey egér figura, mely a jelent nemcsak a múlttal, de a jövővel is összeköti. Előbb tanúi lehetünk, amint Max, a legidősebb testvér a kedves állatot a húgának, Ellának adja, hogy jól tudjon aludni éjszaka. Nem sokkal később már Ella ajándékozza a játékot újszülött testvérének, első találkozásukkor így üdvözölve őt a családban.

Sarah Fox, a Disney Consumer Products EMEA marketingért és kommunikációért felelős elnökhelyettese így nyilatkozott a világszerte nagy sikert aratott reklámfilmekről:

Az elmúlt három évben milliók ismerték meg az ’Ideje együtt lenni’ c. animációs sorozatunk kapcsolatokat építő, egymás felé forduló, emlékeket felidéző szereplőit. Egy olyan, a családi értékeket a középpontba helyező történet megalkotása volt a célunk, mely világszerte kedvező fogadtatásra talál a nézők körében. Nagyon hálásak vagyunk az ünnepi kampányunkhoz kapott támogatásért, és azt reméljük, hogy a családok és a rajongók élvezni fogják a trilógia szívmelengető, az előzményekhez méltó befejező részét.”

A reklámfilmben megjelenő termékek, köztük a Simba által gyártott sötétben világító Mickey egér figura, már megvásárolhatók a kiválasztott viszonteladóknál Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.

“Az ajándék” című reklámfilmet a Disney ‘Consumer Products, Gaming & Publishing’ divíziójának kreatív csapata fejlesztette és gyártotta Angela Affinita brand marketingért felelős kreatív igazgató vezetésével, az új-zélandi Flux Animation Studios-szal együttműködésben.

A kisfilm zenéje

1996. augusztus 17-én született Radics Georgina (művésznevén Radics Gigi). Többek közt A Dal c. showműsor 2013-as és 2014-es évadából ismerheti a nagyközönség,. Ezenfelül, a népszerű énekesnővel a magyar X-Faktor mentoraként is találkozhattunk a képernyőn.

2012 februárjában Radics Gigi bejutott a Megasztár című magyar tehetségkutató hatodik évadának döntőjébe. A párbajban, ahol Rihanna és Ne-Yo “Hate That I Love You” c. dalát adta elő, Csonka Andreas volt a vetélytársa, akit sikerült legyőznie. Radics a további fordulókban is meggyőző teljesítményt nyújtott, és megnyerte a versenyt.

2013. január 10-én bejelentették, hogy Radics Gigi “Úgy fáj” c. dalával bekerült A Dal 2013 döntőjének 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2013. február 16-án. Mivel a legmagasabb pontszámot kapta a szakmai zsűritől, nem volt ráutalva a nézők szavazataira a továbbjutáshoz. A 2013. február 24-én megtartott második középdöntőben Gigi és a United nevű együttes egyaránt 42 pontot ért el. A zsűri végül közös megegyezés alapján Radics Gigi produkcióját engedte tovább, így az énekesnőnek nem volt szüksége a közönség szavazataira. A Dal 2013. március 2-án tartott döntőjében Gigi negyedikként lépett fel. A zsűritől a második legtöbb pontot kapta, így bejutott a legjobb négy közé. A közönség szavazatai alapján végül – a “Kedvesem” c. dalt előadó ByeAlex és a “My Baby”-vel versenyző Kállay-Saunders András mögött – a harmadik helyen végzett a megmérettetésen.

2014. december 11-én bejelentették, hogy Radics Gigi – ezúttal a “Catch Me” c. angol nyelvű számmal – ismét bekerült A Dal 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2014. február 8-án. A zsűritől kapott pontszám nem volt elegendő a továbblépéshez, a nézők szavazatai azonban a középdöntőbe juttatták. A 2014. február 15-én megtartott első középdöntőben a zsűritől megint csak nem kapott elegendő pontot a továbbjutáshoz. Ezúttal a közönség szavazatai se segítettek, így nem került be a döntőbe, és kiesett a versenyből.

Gigi A Dal 2017-es évadában is elindult, és a “See it Through” c. dallal döntőbe jutott.

A KISFILM MEGTEKINTHETŐ A YOUTUBE-ON:

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük