Dacia szerelmem, légy az enyém!

Mi, akik a 80-as, 90-es években voltunk gyerekek, nem gondoltuk volna valaha, hogy a Dacia menő autó lesz.

Kis kocka formája, jellegzetes lámpái és a kopottas színe örökre beivódott az emlékezetünkbe, és valószínűleg ez is az egyik oka, hogy sokan félnek ma Daciat venni. Pedig az egyik legjobb vétel ma a piacon ár-értékarányt tekintve.

Talán akkor kezdtek el egy kicsit jobban nyitni az emberek a Dacia felé, amikor 2010-ben a Genfi autószalonon bemutatkozott a Dacia Duster. Egy formás SUV, ami nem drága, mégis hasonló adottságokkal bír, mint a versenytársai.

Hogy lehet az, hogy még a 3-4 éves modelleket is szinte
új autó árában adják a tulajdonosok?

A Dacia ugye a Renault román leányvállalata, így az autókban Renault motorok vannak. Jöhetnek most a franciaellenesek, hogy biztos könnyen tönkremegy, meg sokszor kell szerelőhöz vinni, de az igazság az, hogy mivel jóval kevesebb benne az elektronika, mint mondjuk az anyavállalat autóiban, így nem kell egy vagyont otthagyni, ha valami gond adódna. Persze, a Dacia modelljeinél is előfordulhatnak pár év után korróziós problémák, de egyik autó sem tökéletes.

A másik oka lehet az olcsóságnak az, hogy a munkaerő, ami összerakja az autókat, nem vagyonokért dolgozik, valamint a benne lévő felszerelések sem a luxus kategóriába tartoznak, de ez jól is van így. Aki nappa bőr belsőt szeretne, az úgyis megfizeti magának, viszont akinek tényleg csak azért van az autója, hogy a munkába járjon, esetleg évente megejtsen egy hosszabb utazást, azoknak a Dacia bármelyik modellje kiváló választásnak bizonyul.

A cikk folytatásáért kattints ide >>>

JRR
AnyaVerda

(kezdőkép: Unsplash)

 

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Színpompás anya verdák tavaszra 

3 gyönyörű piros anya verda (nem csak) Valentin-napra

Mi az, amit érdemes tudni abroncsvásárlás előtt?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük